pozycjonowanie poznań

Oferta adsowni

Odkryj Możliwości Google AdWords

Reklama tekstowa

Podstawowy typ reklamy AdWords. Zawiera link kierujący do konkretnej witryny, a także opis produktu lub usługi, którą chcesz zareklamować. Dopasuj reklamę do grupy docelowej i powiedz swoim Klientom, jaki produkt im oferujesz.

Wyróżnij się!

Bezpłatna dostawa, gratisy, wsparcie techniczne? Pokaż swoim odbiorcom, co wyróżnia Twoją ofertę na tle innych.

Bądź konkretny

Twoja reklama powinna zawierać dokładny opis tego, czego w danym momencie szukają internauci. Wspomnij o korzyściach, jakie na nich czekają dzięki zakupowi Twojego produktu.

Zachęć do działania

Oferujesz swoim Klientom atrakcyjne zniżki, za zapisanie się do newslettera? Powiedz im to. Dodaj w tekście wezwanie, które nie tylko ich zaciekawi, ale i będzie stanowiło atrakcyjną ofertę.

Reklama graficzna

Dzięki reklamie graficznej obraz przekaże to, co najważniejsze w Twojej ofercie. Zadbaj o to, aby wykorzystana grafika była atrakcyjna i wiernie odzwierciedlała rzeczywisty wygląd danego produktu lub usługi, które oferujesz. Precyzja to niewątpliwy atut reklamy graficznej AdWords. Skorzystaj z dokładnych metod kierowania i ciesz się jeszcze lepszymi wynikami!

Twoje reklamy mogą pojawiać się na wielu stronach w sieci reklamowej, poświęconych konkretnej tematyce, takiej jak np. podróże czy samochody. Reklama nakierowana jest na docelową grupę odbiorców ze względu na główne zwroty występujące w danej witrynie, np: "zestaw do wędkowania".
Kieruj reklamy do tych użytkowników, którzy wykazują konkretne zainteresowanie lub podobieństwo (np. entuzjaści spędzania czasu na powietrzu). Dobierz odbiorców uwzględniając ich płeć lub wiek (np: mężczyźni 18-24) a także lokalizację geograficzną. AdWords pozwala kierować reklamy do klientów w wybranych lokalizacjach, by Twoje reklamy były wyświetlane tylko w tych obszarach, gdzie prowadzisz działalność.
Twoje reklamy mogą być wyświetlane w konkretnych witrynach sieci reklamowej, aplikacjach mobilnych lub treściach wideo, które wybierasz samodzielnie bądź zostaną one wybrane automatycznie przez system AdWords. Pełna elastyczność i równocześnie doskonałe dopasowanie.

Remarketing

Wyświetlaj swoje reklamy tym osobom, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Być może zapoznały się z ofertą, ale nie dokonały jeszcze zakupu? Remarketing zachęci ich do ponownych odwiedzin. Jak to działa?

1
icon
Poznanie

Użytkownik odwiedził Twoją stronę i zapoznał się z produktami i usługami, jakie oferujesz. Nie dokonał jednak zakupu lub zatrzymał się na jednej z podstron. Zachęć go do powtórnych odwiedzin i wyboru Twoich produktów.

2
icon
Remarketing

Remarketing sugeruje Klientowi powrót do Twojej strony oraz wybór konkretnego produktu lub zamówienie usługi. Jeżeli był bliski zakupu, ale tego nie zrobił, dzięki remarketingowi możesz zachęcić Klienta do dokończenia transakcji.

3
icon
Działanie

Klient wraca na Twoja stronę, gdzie ponownie zapoznaje się z ofertą, szuka konkretnego produktu i dokonuje zakupu. Dzięki dopasowanemu remarketingowi, Twoje reklamy mają większą skuteczność.

Kampanie z listą produktów

Dzięki opcji kampanii produktowej, możesz promować poszczególne produkty i zawrzeć ich zdjęcie, cenę oraz opis.

Informuj kompleksowo

 Podaj cenę produktu. jego nazwę, miejsce zakupu i dołącz grafikę. Dzięki temu, Klienci od razu widzą Twój produkt na tle innych. Co więcej, jest to ten produkt, którego właśnie szukają!

Promuj grupy produktów

 Nie musisz tworzyć osobnych reklam dla każdego produktu. Dzięki tej formie reklamy, możesz wyświetlać grupę produktów, pasujących do konkretnego zapytania użytkownika.

Zyskaj szeroki zasięg

 Wyświetlaj użytkownikom grupy produktów, których aktualnie poszukują. Dzięki temu, zwiększasz zasięg konkretnych produktów lub usług.

Zwiększ CTR

 Współczynnik klikalności jest przy tego typu reklamach znacznie większy, co powoduje wzrost wejść na stronę internetową i konkretnych akcji, jakie wykonuje Twój potencjalny Klient.

Sprawdzaj skuteczność

 Dzięki analizie porównawczej możesz sprawdzić, który z reklamowanych produktów zyskał największą liczbę kliknięć.

Korzystaj z możliwości

  Reklamy produktów wyświetlają się w wydzielonej sekcji w wyszukiwarce Google, a także witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google.

AdWords dla wideo

Zamieszczaj swoje reklamy wideo w YouTube oraz innych witrynach w Internecie. Wybierz czas i miejsce wyświetlania wideo i określaj, kto je zobaczy.

Dzięki reklamie wideo nawiązujesz bliski kontakt z internautami, a ciekawa forma reklamy sprawia, że Twój przekaz jest dla nich interesujący. Wykorzystaj możliwości, jakie daje ta forma reklamy do przedstawienia swojej osoby i zalet produktów, jakie oferujesz.
Wykorzystaj fakt, że każdego miesiąca YouTube odwiedza ponad miliard osób. Co ważne, płacisz tylko wtedy, gdy internauci rzeczywiście wyświetlą Twoją reklamę. Odbiorców wideo możesz wybrać np. na podstawie płci czy też wieku.
Pomiar skuteczności daje Ci możliwość dotarcia do odpowiednich odbiorców, a także uzyskania informacji, dzięki którym poznasz m.in. informacje na temat rodzaju oraz długości wyświetlania poszczególnych filmów.
pic